Www.zoobio.no | FAQ
Bare skriv inn navnet på produktet du leter etter i søkefeltet . Eller du kan bla gjennom vår butikk ved å velge bestemt dyr.
Bare velg produktet du bestemte deg for og legg den i handlekurven . Du kan velge å endre mengden av produktene eller slette dem i handlekurven før du sender bestillingen.
Når du er ferdig med å handle, klikk på "sjekk ut".
Hvis du allerede har en konto, kan du logge deg inn nå.
Hvis du er en ny kunde må du registrere deg. Følg alle trinnene for ordre ved å klikke på "fortsett". Skriv inn eller sjekk den informasjonen du trenger, samt fakturerings og leveringsadresser , sendings valg og kostnader og betalingsinformasjon.
Du vil da bli videresendt til en oversikt over bestillingen din. Sørg for at all informasjonen er korrekt og les vilkårene og betingelsene.
Klikk deretter på "kjøp".
Vi tilbyr en variasjon av betalingsmetoder:
- Pengeoverføring
- Betaling på forhånd
- PayPal
- Kredittkort
Bare velg den betalingsmåten som passer dine behov.
Vennligst merk deg at minste ordrebeløp er 199.00 kr.
Ja, vi vil sende deg en bekreftelse til din e-post minuttet bestillingen er plassert.
Leveringstiden for produkter på lager er 1-3 virkedager , for levering innen Europa det kan ta 2-5 virkedager .

Fraktkostnader innad i Norge:

  • 220.00 kr — for ordrer under 899.00 kr;
  • 0 NOK — for ordrer over 899.00 kr.

Når du bestiller store gjenstander for beløp som overstiger 899.00 kr, reduseres fraktkostnader med 50 %.

Manageren vår informerer deg om den nøyaktige fraktkostnaden rett etter at ordren sendes inn.

Vilkårene gjelder ikke for ekspress eller internasjonal levering. Du finner flere detaljer om dette i seksjonen “Forsendelse”.

Ja, vi vil sende deg en leveringsbekreftelse når bestillingen er sendt.
Du kan spore din bestilling ved å skrive inn sporingsnummeret :
http://www.dhl.no/no.html
Noen ganger kan din bestilling deles opp i flere pakker som ankommer på ulike dager. Hvis du får en ufullstendig ordre uansett, ta kontakt med vår kundeservice.
Dessverre ikke. Vi behandler og sender hver ordre så fort som mulig.
Avbestilling er ikke tillatt for mat som har blitt åpnet. Også forbudt for retur er lett bedervelige produkter som frossen mat og levende kulturer, spesial ordre og produkter som ikke kan gjenbrukes under en medisinsk hygienisk visning.
Ta kontakt med vår kundeservice først og gi dem en status. Da kan du sende varene tilbake til oss. Etter at vi har mottatt og sjekket varene vi vil refundere deg. For mer informasjon, vennligst se våre vilkår for bruk.
Du vil motta pengene tilbake umiddelbart etter at varene er mottatt og kontrollert av oss. Som en tommelfingerregel tar dette vanligvis 2-4 virkedager .
Du finner alle våre kampanjer og kuponger på våre nettsider. Du vil også motta informasjon om våre siste salg i våre nyhetsbrev.
Før du kontakter oss, vennligst se vår FAQ-seksjon.
Hvis du fortsatt trenger hjelp fra oss, vennligst kontakt oss på telefon: +47 21 95 63 41
Vennligst ha ditt kundenummer lett tilgjengelig, slik at vi kan hjelpe deg.
Eller du kan bruke vårt kontaktskjema . Vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.
Følg oss på Facebook, Twitter og Google+ og dra nytte av våre nyeste tilbud og kuponger.

Hvis du ikke finner svar på dine spørsmål, kan du ringe oss eller sende oss en e-post.

Kontakt

Følg Zoobio
  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Facebook

BIO - de - oko - 006 de - oko - 006

Kundeservice
Om Zoobio
Sikkert kjøp
  • Rask levering
  • Kundebeskyttelse
  • Data beskyttelse
  • Sikker betaling med SSL-kryptering
  • Best priser
Sikker betaling
  • VISA
  • Mastercard
  • PayPal